torstai 24. maaliskuuta 2016

Tätä päivää..

Mä oon nyt kotona, lepolassetuolissa. Kello on pian kahdeksan, ja sauna lämpenee. Mä oon ottanu horrospäikyt pikkukakkosen aikaan, ja mulla on vähän vilu. Töissä on ollut...no hässäkkää. Ja nyt mulla on pääsiäisvapaat ja tiistaina vielä lomautuspäivä, joten mä oon vapaalla 5 päivää!!! Ihanat 5 päivää, mikä tietty tarkottaa et on on vaan 3 päivänen työviikko ensviikko.

Me lähetään mökille huomenna, ja tullaan pois sit joskus. Tervetuloa kaffille jos joku sielä Maxmon suunnalla pyörii, tai ei oo mitään tekemistä. Kuumat kaffit tarjolla, ja seurahan on aivan mainiota.

Mä oon jotenkin viimepäivinä ollu niin kiireinen töissä, että oon huomannu, että jopa minussa asuu pieni kotihiiri. Hubbyhan on sitä ollut aina, ja välillä hirvittää kuinka mä oon rehannu herraa mukana joka ristuksen paikkaan aikoinaan. Sen oon osannu lopettaa onneksi jo joitakin aikoja sitten. Mut myönnän edelleen, et mä rehaan poppoota mukanani mun mielialojen mukaan. Mut camoon, muutenhan mä lesuaisin yksin, eikä se ois ollenkaan kivaa. Mä oon vähä sellanen, että jos kotona tarttis siivota, tai päänsisällä menee heikosti, tai liian lujaa, niin sit musta tulee kyläluuta. Onneksi oon oppinu oleen vaan himassakin. Ajattelen asiaa niin ,että jos mun/meidän kanssa haluaa aikaa viettää, niin tännekkin saa tulla.

Lapsiasiaa.
Ei hormoneja, 1 pistos, koska oon onnellinen siitä et sillä voi varmistaa ettei sitä kystaa tuu. Puoliväli on oloista päätellen lähellä, ja se tietty herättää sellasia oloja et pitäskö tässä nyt sit vai ei, ja mitähän tässä nyt tän yrittämisen kanssa teksi, ja ja ja... Mut nyt toistaseksi, mä työnnän nuo ajatukset sivuun ja me mennään vielä hetki näin. Ilman sen kummempaa yritystä. Sekin aika tulee, mutta se ei oo vielä täälä. Eihän?

Munarikasta pääsiäistä itse kullekkin...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, lämmittää <3