keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Kesäkuntoon 20XX???

Pää junnaa, ruokavalio lipsuu, ja olo on sen mukanen...

Paino tippuu joo, mut ihan väärällä tavalla. Mulla ei oo minkään valtakunnan ruokahalua, ollu nyt pariin viikkoon. Ja seki ottaa päähän.... Mut musta tuntuu et laatta lentää jos paan jotain raskaampaa suuhun kun sen pari jälkiuunipalaa päivässä. Mulle hämärä tunne, kun oon aina ollu tunnesyöppö. Ehkä mä tän "laman jälkeen" mätän sitten taas kaksin verroin. Ja sithän vasta ottaakin päähän, ja oravanpyörä on todellakin valmis...

Nyt on vaan kehitettävä jotain.... Mutta mitä? Miten mä saan tän kurssin taas käännettyä? Ehkä tää Tallinnanreissu auttaa, pöhön mä saan aikaseksi anyway, kun on autossa istumista ja matkalla syömistä ja varmaan joku zidukkakin tulee nautittua !!




Mutta vähä hienoa on se et viimevuonna syksyllä on tullut Tallinnaan Sportsdirektin myymälä. Joutuu ehkä väkisin käydä sielä, kun seilä vaan on niin paljon paremmin kaikkee. Neiti tarvii kumpparit, ja sielä on Frozen-kumppareita, ja neiti tarvii myös kaikkee muutakin, kuten verkkarit ja nekin on vaan niiiin paljon halvempia sielä. Ja mä tarviin vaikka ja mitä samoin Hubbylle yleensä tulee jotain ostoskoriin, kun sieltä tilaan. Huomaatteko innostuneisuuteni??? Valtavaa...

Kirsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, lämmittää <3