sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

Sunnuntain soperrukset...

Koko viikko on ollut yhtä häröilyä. Sunnuntaina, kun palattiin Virosta,Hubby ilmotti että hänellä on iltavuoroviikko. No sit piti hommata heti lapsenvahti maaantai-illalle, kun mulla oli peli. Tai peli johdettavana! Tiistaina oltiin Neidin kaverin työnä,oli jo vähä ikävä ja pitihän tuliaiset saada antaa. Keskiviikko kului taas pesiskentällä miesten pelissä ja Neiti saa sielä aina kuluttaa energiaa juoksemalla sen pari tuntia ympäriinsä. Ja se makkara.... se on varmaan kohokohta, makkara ketsupilla. Illalla pelin jälkeen,neiti lähti mummin luokse yöksi, kun hoitajalla oli pari koulutuspäivää,ja mun äiti sit lupas ottaa neitin,kun hänellä on eläkepäivät. Mun äiti on osa-aikasella eläkkeellä. Ja käy siis töissä kolmena päivänä viikossa!!! Torstaina mummi ilmotti, että lähtevät paapan ja neitin kanssa mökille. Että tulkaa hakemaan neiti lauantaina. Oltiin sit vähä et... öööö....okei. Me saatiin siis parit vapaaillat isännän kanssa kahdestaan, mut ei siitä paljon käyeen jääny ku toinen oli iltavuorossa. Ja voin kertoa, että mitään en juurikaan saanut aikaiseksi. Siis järkyttävää. Paha omatunto asiasta,mut otin päikyt ja kövin yksin naisten ottelussa,kun mulla siihen oli mahdollisuus. Katotaan siivouksia sit vissiin ensiviikolla.
Perjantaina oli töistä läksiäiset Kantiksen saunalla. Ja siitä sit jatkettiin yöhön.... Käyn ehkä max.3 kertaa ulkona vuodessa. Ja niistä kerroista mulla katoo into ennen kello yhtä yöllä ja mulle tulee tylsää. Nyt päätettiin mun samanhenkisen työkaverin kanssa,että otetaan päiväunet ennen läksiäisiä,ja katotaan auttaisko se. Nukuttiin kumpikin kunnon tunnin päikyt,ja auttoihan se. Ollaan lähetty kotiin 20 yli 2. Eli tunnin päikyillä,puolitoista-parituntia lisää aikaa yöhön. Lauantaina heräsin aamulla kahdeksan aikaan ja olo täysin normaali. Ihmettelen suuresti, mutta mitään oloja ei ollut.... kelpaa toistekin olla noin. Mietin et olisko mahdollista, että se oli jotain hormonaalista??
Lauantai jatkui kuullutustehtävissä. Ja päättyi siihen, että sain neidin takaisin kotiin ja käytiin kaverin luona neidin kanssa paljuttelemassa. Sunnuntaina jatkui kuullutustehtävät ja viikko pulkassa.
Hubbylla on viikko lomaan ja mulla 3. En voi käsittää, että ensiviikolla on jo juhannus. Sittenhän alkaa päivä pidentymään ja kaikkea. 

Kirsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, lämmittää <3