maanantai 8. kesäkuuta 2015

Lomailua, lääkäriä ja lässytystä!

Miniloma on ohi, ja se tuli kyllä tarpeeseen. Oli ihana käydä ja nähdä ihmisiä, joita näkee jo välimatkankin vuoksi niin harvoin. Kunnon amatöörinä lähdin matkaan, ja kun kerran täälä Vaasassa, aurinkoisuudesta tunnetussa rantakaupungissa oli kylmä ja satoi vettä, niin ei tullut edes mieleen pakata aurinkorasvaa mukaan. No niinhän siinä sitten kävi, että nyt saisin laittaa Joulupukille anomuksen Petterin paikasta, kun nenä paloi, myös toinen olkavarsi ja rinta otti vähän päihinsä. Onneksi muille päiville löytyi isäntäväeltä rasvaa, että saatiin neitikin kunnolla rasvattua. Kokoajan sellasta 23-25c lämmintä, ja kiva pieni tuulenvire. Niin ihanaa... Käytiin Pärnussa ostoksilla lauantaina, ja neiti sai parit kesäkengät, ja mekon. Meitsi sai laukun ja isäntä vähän peräkonttiin täytettä. Itsehän siis syljen kuppiin...oikeesti!! Hehehe...

Lääkärissäkin kävin tänään aamulla, ja voin kertoa, oli poka maailman turhin reissu. Oon vissiin siitä kirjottanutkin, kun oon ollut ihan ihmetyksissäni, kuinka hyvin mua on tän asian kanssa hoidettu. Jopa tuntuu välillä et liikaa hössötetty, ja nyt tänään siihen kyllä tuli stoppi. Mä ymmärrän, että opiskelijat ei oo asiantuntijoita, ja mä ymmärrän, että niidenkin pitää saada kokemusta. Ja mä ymmärrän vielä senkin, että kaikki lääkärit ei oo luotuja asiakaspalvelijoiksi, vaikka kutsumusammatti varmasti on suurimmalle osalle. Mut camoon!!
Mun hoitava lääkäri ei ollut tällä kertaa paikalla, vaan joku erikoistuva nainen. Ja voin kertoa, että kaikkien näiden vuosien aikana, on tonne alakertaan kattonu ja koskenut jos jonkunlainen lääkäri. Ja aina oon antanut harjoittelijoidenkin olla mukana. Mut tänään siis tää lääkäri sanoi sen vajaan kymmenen minuttin aikana ainakin kolmesti, et- Mä en osaa nyt sanoa, kun en oo mikää superhyvä tässä!!! No aijaaa, no saisinko jonkun sellasen joka nyt kertois missä mennään. Tyytyisin jo siihen. Ilmeiseti siis kystasta ei oo jäljellä ku muistojen lisäksi kuori, kai, puhui niin hiljaa etten kuullu. Jostain jäljestä se puhui. Vasen munasarja oli ok, ilmeisesti vastaa kieron tätä vaihetta, kun en taaskaan oikeen kuullut. Sanoi sielä olevan jopa munasolukin, mutta ei osannut kertoa oliko se puhjennut, tai muutakaan. Kun ei tosiaan tässäkään asiassa ollut se superhyvä! Kysyin sit et no näkyykö vatsaontelossa nestettä, niin tuumas et ei näy, et eikai se sit vielä oo puhjennu. No öö, okei... En sit todellakaan ruvennut kertomaan/kyselemään sen enempää. Kohdusta ei ollut mitään puhetta, eikä sielä olleesta myomasta. Oletanko nyt sit vaan et sekin on veks?? Pyysin saada epikriisin kotiin ja lähetän sen mun hoitavalle lääkärille sähköpostilla. PRKL!

Tää viikko on taas niin täyteen buukattu ja Hubbykin on iltavuorossa, et vähän meinaa kiristää. Mut Nyt ajattelin hypätä siihen ZEN-junaan taas ja nauttia kesästä, toivottavasti tulee ne säätkin kohta.

Oikeen hyvää alkanutta viikkoa.

Keskiviikkona ennenkuin lähdettiin, tuli mökillemme tälläinen.
Rusinakeitin :)














Kirsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, lämmittää <3