lauantai 17. syyskuuta 2016

Reissua Pukkaa....

Viimeeksi jo kirjottelin siitä, että on pohdinnassa reissu Turkkiin , tai vaihtoehtoisesti ystävien luokse Singaporeen. Voittajaksi tällä kertaa nousi.... drum roll.... Singapore. Elikkä lähdetään Singaporeen lokakuun puolivälissä, ja viivymme matkalla 12pv. Lento sinne lähtee Hesasta klo.23:55 ja siitä sitten 12h matka kohteeseen. Sara onneksi nukkuu koneessa, on ainakin aina tähän asti nukkunut todella hyvin. Paikalla ollaan klo.16:40 paikallista aikaa. Eli mäkin pääsen nukkumaan suht nopeesti, koska koneessa unen saaminen omalla kohdalla on todella heikkoa. Takaisin tullessa sama homma lähdön kanssa, eli kone nousee 23:55  ja lentoaikakin on yllättäen sama 12h, mutta täälä kotimaassa kello on aamulla 6.40 kun laskeudutaan, joten melkonen suoritus selvitä siitä päivästä, jos en saa koneessa yhtään nukuttua. Mutta sellasta se on. Oon silti supertyytyväinen päätökseen lähteä sinne ystävien luokse. Ikävä on kova, kun viimeset pari vuotta on hengattu lähes päivittäin, naapureita kun ollaan. Ollaan jaettu iloja, suruja, ja kaikkea siltä väliltä. Oon niin happyhappyjoyjoy!!

Aika paljon oon nyt miettinyt myös tätä toista äskettäin pinnalla ollutta asiaa. Mitä tehdä sen asian suhteen. Ja oon tullut päätökseen, että luovuttaa en osaa, enkä vielä halua. Niinkuin eräs ystäväni sanoi mulle, niin saman voisin todeta, että en ole vielä siellä, missä mä vaan annan olla.
Mutta se missä mä oon, on se, että urheilutermein, mä otan aikalisän. 2kk. Ja sitten mietin asiaa uudestaan. Mä uskoisin, että mun hoitosuhde tukihenkilön kanssa tuli päätökseen viime maanantaina, kun nostin valtavan suojamuurin, ja totesin, että ei käy. Sen kummemmin asiaa avaamatta, apu oli suuri ja helpotus sitäkin valtavampi, kun sain purkaa tuntojani niitä yhtään kaunistelematta, tai selittelemättä, mutta nyt meidän polut meni vähän ristiin, joten kiitos ja näkemiin.

Koitan saada reissulta paljon kuvia, tai ainakin sen verran, että voin postata jotain kivaa sieltä päiväntasaajan huudeilta. Onko kellään kokemuksia Singaporesta?

Äärimmäisen hyvää viikonloppua, mä keskityn nyt naisten pesisfinaaliin Ylen tarjoamana.

Kirsi


2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi, lämmittää <3