maanantai 19. lokakuuta 2015

Tervaristi takaseinään!!

No voi hyvää päivää. Tänään on maanantai, eli siis kaiken järjen mukaan nyt vaan ei voi olla hjuva fiivis! Ja silti,tää mun viime viikonloppuna alkanut nousukiito ei nyt osoita hiipumisen merkkejä. Mä oon varmaan ollu edelliset kuukaudet jotenkin todella sumennossa ja surullinen, että en oo ees huomannu. Tai sit mä vaan oon päässy jonkun tietyn pisteen yli ja antanut periksi. No olkoon nyt ihan mitä tahansa, niin mä oon tällä hetkellä onnellinen. En oo ollu ei-onnellinen, mutta nyt se tuntuu jotenkin superhyvältä. Onpa taas tajunnanvirtaa.
Ja kun miettii, että tässä kuussa olen alottanut ne Letrotkin, ja oon näin hyvillä mielin, niin jotainha tässä ny täytyy olla taustalla. Ja koska olen nainen, niin tämäKIN asia pitää ylianalysoida ja mitä luultavimmin pilata sillä, että olen nainen. Putkiaivoisuus kunniaan, ei millään pahalla miehiä kohtaan, mutta välillä se heidän kaltainen ajattelutapa voisi olla meille naisille terveellistä. Toki ei aina, muutenhan taloudet all over the world joutuis kaaokseen, koska jos me kaikki ajateltaisiin koko ajan niinku miehet niin en usko, että tää maailma pyöris kauheen joutuisasti. ( Anteeksi miespuoliset lukijat, jos niitä on )
Hubby on iltavuorossa tän viikon, ja tääkin on pitkästä aikaa outoa. Mutta tervetullutta. Mä saan hörvehtiä ton neidin kanssa ihan omia juttujani iltasin. ( kaffille saa tulla jos koet siihen halua) Ei siinä, etten silloin voisi kun Hubby on kotona iltasin, mutta en vaan yleensä silloin saa aikaiseksi. Nyt me voidaan olla kyläluutina jos halutaan, se ei oo Hubbyn juttu. Tai voidaan olla vaan kotona jos siltä tuntuu. Maailma on meidän!!
Nyt menee niin hämäräksi , että parempi lopettaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, lämmittää <3