perjantai 9. lokakuuta 2015

VMP

Otsikosta voi jo varmaan arvata, ja jos oot yltiöpositiivisessa vireessä nyt niin suosittelen, että jätät väliin. Tai jos omaat masokistisia piirteitä ja haluat kiduttaa itseäsi lukemalla mun avautumista, niin be my guest.
Mähän kävin tänään taas Mehiläisessä, kun piti käydä zekkaamassa onko kysta pois jo. No olihan se.... tavallaan.
Välikommenttina pakko lisätä mun lääkärin kommentti ku näki mut sielä jälleen kerran. Mehiläisessä käydessäni asioin aina eräällä vanhalla herrasmiehellä. Hän siis tuumasi kun istuin siinä odotustilassa,klo.16 aikaa odotellessa, että pitääkö meidän lakata tapaamasta näin,tai ainakin hänen pitää lakata velottamasta tai antaa alennusta kun niin usein käyn. Meillä onneksi huumorintaju kohtaa hyvin. Ei varmaan kaikille pysty noin heittää, mutta se on sivuseikka.
Kysta oli kuihtunut ja sielä puolella on kaikki hyvin. Mutta oikealla on joku jäänne viimekiertoisesta keltarauhasesta. Papereissakin lukee jäte edellisen kierron keltarauhasesta. Ja siltä musta tuntuu.... Jätteeltä. Isolta kasalta toimimatonta, viallista jätettä.
No nyt sit odotan päätöstä saanko sunnuntaina alottaa ne uudet horkut mitä meinataan kokeilla. Katotaan ehtiikö se tulla, vai siirtyykö tää shaisse jälleen kierrolla eteenpäin. Musta tuntuu et vaikka mä niiiiiin oon ajatellu positiivisesti, ja oon ottanu rennosti nyt jo tosi pitkään , niin alkaa taas se kuuluisa aallonpohja näyttää rumaa mutaista naamaansa. VMP!!!! Mä en jaksa, ja silti mä tiedän et jaksettava on ja annettavansa kaikkensa. En halua myöskään katua myöhemmin. Oon vaan niin v*****n kypsä. Miten tää voi olla näin vaikeeta? Miksi niinkin luonnollinen asia kun lisääntyminen voi vastustaa näin kovaa? Mä haluun huutaa ja oksentaa ja itkeä tän kaiken jonnekki, mut tää ei oo kenenkään syy. Eikä tätä ansaitse kukaan. En edes mä. Mä mietin et oonko mä tehny jotain pahaa joskus?  Onko tää rangaistus jostain? Tää on niin paskaa....

Kiitos ja anteeksi!!!!!

Kirsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, lämmittää <3