sunnuntai 18. lokakuuta 2015

Viikonloppuna kerran.

Siis miten voi olla, että nää viikonloput menee näin nopeasti?  Ja vaikka viikotkin tuntuu menevän kiihdyttävällä tahdilla eteenpäin, niin nää pe-su menee vaan niin nopeeta.
Meidän viikonloppuunon mahtunut se perjantainen Tropiclandiareissu, mistä jo aiemmin kirjoittelinkin. Ja ollaan oltu mökillä, me Hubbyn ja Paapan kanssa kalassa ja neiti paljuili Mummin vahtivan silmän alla. Ja tänään siivosin meidän liinavaate/ulkovaate/romukomeron mun äitin ja hänen siskonsa kanssa. ( Heidän on aina oltava tälläsissä maailmanlopun proggiksissa mukana,koska kummallakin on mökki ja ovat sitä - Kyllä aika tavaran kaupittee -ikäluokkaa) Sieltä komerosta lähti siis 7 muovipussillista kamaa pois. Vanhoja verhoja, pyyhkeitä, lakanoita yms... Otin asenteen et jos ne ei oo ollu käytössä 3 vuoteen, niin ei ne käyttöön enää tuu. Ja voi pojat , että tuli tilaa. Seuraavana on vuorossa neidin leikkihuone.... Siis mä en anna sen joulupukin tuoda yhtäkään tavaraa, enneku näistä vanhoista on päästy selvyyteen. Mitä oikeasti vielä käytetään. Mun oma vaatekaappi tulee siis jossain ennen joulua myös agendalle, mut se vaatii myös tämän tehokaksikon, koska mun vaatteista mitkä mun komero on kutistanut, niin suurin osa mahtuu näiden päälle ja ne ei mitään teinivaatteita ole, niin viekööt.
Mut tapaus Tropiclandia, ei kauheesti naurattanut, kun päästiin pihaan ja autojen volyymi kertoi mulle , että ainiin, syysloma. Mut ei se sit kuitenkaan ollut paha. Mentiin sopivaan aikaan, kun suuri osa teki tunnin sisällä katoamistempun ja henuuttelijat ei vielä ollu tullu.  Neiti ui kivasti jo pienen matkan ilman mitään apuvälineitä ja sukelsikin pari kertaa näppärästi. Toki ei ehkä suunniteltu sukellus, mut enivei.... Sielä on muuten nykyään sieltä ulkoaltailta se lohikäärmeliukumäki sisällä sielä matalassa päässä, niin siinä mä kelluin pua karheeta pohjaa hinkaten ja katoin kun neiti laski ainakin 50krt siitä. Oli pojat rauhallinen ilta, kun väsytys oli aika maximaalinen.
Lauantaina tosiaan neiti paljuili pipo päässä mökillä ja me oltiin kalassa. Toki 3h ja 2 haukee ei oo mikään jäätävä menestys, mutta kyllä sielu taas lepäs. Oli lämmin merellä ja vähä kaffia välillä termarista niin onhan se nyt siistiä.
Että paljon on tullut tehtyä ja ihan liian vähä aikaa tehdä kuitenkaan mitään. Saa nähä mitä ens viikonlopuksi keksitään. Isäntä seilaa Turku - Tukholma väliä ja me kehitetään jotain siihen. Tiedä vaikka painettais junalla Seinäjoelle ja käytäs syömässä ja tultais takas... Tällänen muhii tällä hetkellä. Oon päättänyt , että yritän olla taas vähä parempi ihminen, kun nää uudet horkut näyttäis sopivan hitusen paremmin. Ja ku yleinen pössis on hyvä niin miksi kiukutella?? Minä olen minä ja se riittää kyllä. Pakko riittää!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, lämmittää <3