torstai 15. lokakuuta 2015

Uskomatonta!!

En Ole Raskaana, mikäli jo niin säikähdit!

Uskomatonta on siis se , että mulla on tosi hyvä boogie,vaikka oon aika väsyny, ja joululahja-sana on tullut esille useampana päivänä.
Mä kävin taas VKS tossa synttäripäivän kunniaksi. Tilanne on tällä hetkellä hyvä,ei mitään akuuttia. E.P oli sitä mieltä, että saan itse päättää mitä asialle tehdään. Mun tapauksessa leikkauksesta ei ole mitään hyötyä, muutakuin henkisellä puolella. Eli saisin vain tiedon siitä onko mulla endoa vai ei. Ongelmaa se ei poista, mutta ei ole myöskään esteenä mitä luultavimmin. Mä oon alottanut nyt uudet hormonit ja niitä syödään siis tällä hetkellä. Katsotaan tilannetta sitten taas parinviikon päästä. Mä en nyt jaksa piitata. Tässä on nyt hieman muutakin ajateltavaa, kuten töissä meneillään olevat YT - neuvottelut.
Mä meinaan mennä huomenna, kun Hubby lähtee mökille kalaan, niin neidin kanssa Tropiclandiaan. Me lillutaan sielä niin pitkään,että uni tulee nanosekunnissa , kun päästään kotiin. Meillä on nyt pari viikonloppua neitin kanssa laatuaikaa, kun ensiviikolla Hubby lähtee Pe-La laivalle kamujen kanssa. Mitähän sitä ensviikolla keksii?? No onneksi siihen on aikaa valmistautua! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, lämmittää <3