lauantai 3. lokakuuta 2015

Outoa...

Siis niin hämärää.... Mä makaan puoli ysi aamulla sängyssä ja on melko rauhallista. Hubby lukee lehteä ja juo kahvia keittiössä. Neitiä ei näy ei kuulu,koska hän on Hubbyn äidin kanssa Lahdessa, serkkupojan synttäreillä. Lähti perjantaina ja tulee sunnuntaina.
Vapaa viikonloppu, ja tää on outoo. Ihan niinku puuttuis joku raaja. Mä en osaa toimia. Heräsin yöllä kahdesti,niihin aikoihin, kun neiti yleensä hiippailee väliin. Oon vaan lähinnä pyöriny sen jälkeen sängyssä. Herättää hassuja ja outoja tunteita tää tällänen.
Vaikka neiti illalla oli puhelimessa niin onnellinen ja mä tiedän et se jo osaa 5 veenä nauttia tollasista reissuista, mut sit taas, kyllähän toi väsyttää aikalailla. Siksi sovittiin maanantaiksi vielä kielikylvystä vapaa. Mä en muista,  että meillä ois vuosiin ollu Hubbyn kanssa kokonainen vkl vapaa. Yökylässä neiti on aika ajoin, mutta kokonainen vkl. This is weird!!!
No eilen oli normi työpäivä, ja sit Valio-myrsky pilas meidän suunnitelman lähtee kalaan, joten ihan vaan kotona meni ihmetellessä ja Netflixiä tuijotellessa. Ainiin ja saunassa käytiin, mikä sekin oli outoa, kun yleensä lasioven toisella puolella laulaa joku pieni ihmistaimi kylvyssään. Ja nyt oli ihan hiljaista. Ja mä saunon meillä huomattavasti useammin kuin Hubby. 
No, jos tänään pääsis mökille ja kalaan. Katotaan mitä tästä tulee....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, lämmittää <3