tiistai 15. syyskuuta 2015

Here we go again...

Tuntuu et toistan itseäni, mutta se kysta nyt on uusinut, toki toiseen munasarjaan. Pidetään homma balanssissa nääs. Mun reaktio tähän kaikkeen on et no v****u ylläri. Siis mähän oon kärsinyt niistä koko "naisellisen" ikäni. Ja been there ja done that. Mut en tiä pitäskö tää nyt ottaa jo merkkinä siitä, että mun ei oo tarkotus lisääntyä enempää,vai siitä et tässäKIN asiassa mennään vähä vaikeemman kautta? Vai onko tää nyt vaan helekutin huonoa säkää? Mä oon niin kauan elänyt viallisten osien kanssa in general, että tää ei oikeen heilauta suuntaan eikä toiseen. Lääkärit soittelee/meilailee/tekstailee et miten pärjään kipujen kanssa? Mikä on olo? Ja eilenkin sovittiin illalle kasilta ihan oma lääkärikäynti meidän hoitavan lääkärin kanssa, hänen vapaa-ajallaan. Sitä kutsuisin jo hyväksi palveluksi. No kyllähän mä pärjään, pakko pärjätä. Eikai mulla ole vaihtoehtoa. Ei ne mua varmaan nukuta aina 2vk/kk.
Tosiaan kaikki muu on nyt jäissä, kunnes saadaan tuo kökkö kysta pois mun sarjoistani. Oisko vähä siistiä kirjottaa self help-kirja omista kokemuksistaan asian tiimoilta, noin niiku huumorimielessä. Tyyliin - Jos tunnet kipua pakoputkistossa/imuaukossa,tarkista sarjat esimerkiksi hyppimällä paikallasi. Tärinäkipu imuaukon ja sarjojen kohdalla voi olla merkki tukoksesta sarjojen piuhojen päässä. Tai mikäli keskiosan äkillinen pullistuma aiheuttaa ilmanvaihto-ongelmia ( turvotus alavatsassa) on se myös mahdollinen merkki toimimattomista sarjoista. Kipu on yleensä erittäin selkeä, helppo paikallistaa. Hei, itseironia on mun kantava voima. Pakkohan tälle on nauraa,kun itkeäkkään en kokoajan halua.
Mä haluan luovuttaa, mutta en osaa. Mä haluan antaa olla, mutta en oo vielä valmis. Mä haluan olla vahva ja positiivinen, mutta usko ei meinaa riittää. Vaihtoehto on... to keep on going. Niinku mun ihana lääkäri Nti. E  eilen sanoi jo niin tuttavalliseen sävyyn, Kirsi, nää sun värkkis kusee nyt koko meidän hyvän idean saada rouva raskaaksi. Ja niinhän ne tekee, mut minkäs teet. Tää on ehdottomasti yksi sellaisista asioista mitä en toivoisi kellekkään. Ikinä!

En tiedä onko tän mun pikku luovan taukoni jälkeen enää ketää lukijoita, mutta onko jotain mistä haluaisitte et kertoisin enemmän,tai kysymyksiä mitä tää asia herättää. Laittakaa kommenttia niin katsotaan mitä voidaan tehdä.

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi, lämmittää <3