perjantai 11. syyskuuta 2015

I'm back !!

Moikka.

Oon kirjottanu viimeeksi juhannuksena, tai julkaissut silloin. Luonnoksissa on paljonkin pohdintoja kesän ajalta. En tiedä tulenko niitä julkaisemaan, mutta ne on olleet sellasia terapiakirjoituksia itteä varten.
Kesä ( tai miksi sitä kukin haluaa kutsua ) oli ja meni. Meillä oli tosi hauskaa enivei. Mä en oo raskaana, enkä oo muutenkaan keskittänyt ajatuksiani siihen suuntaan. Hormonit on olleet visusti kaapissa, ja mietin tälläkin hetkellä kaivanko niitä enää esiin. Ehkä,who knows?
Tällä hetkellä oon ilmeisesti leikkausjonossa, en ihan varma oo. Sitä nyt miettii parikin lääkäriä ja heillä on eriävät mielipiteet asiasta. Eli mä en tiedä oonko menossa veitsen alle vai en... Syypää tähän on tietenkin uusiutunut kysta. How original... Nyt odotellaan,mikä sekin on tietysti kovin tuttua. Katsotaan mitä tapahtuu. Tällä hetkellä oon ihan törkeen kypsä vaan tähän kaikkeen.
Hubbyn kanssa menee hyvin,pelottavan hyvin jos tiedätte mitä tarkoitan?? Kun ei vaan osaa olla tyytyväinen tilanteeseen. Aina pelkää pahinta. Tai siis oonhan mä tyytyväinen, mutta odotan et koska tää kupla poksahtaa ja tulee taas joku takku. Vaikka aika harvoin niitäkään tulee... Et mitähän mäkin tässä valitan tai suren etukäteen. Elämä on.... Ehkä mulle riittää takuksi ja alamäeksi nää mun epäkurantit värkit!

Katellaan taas.... tuntuu et asiaa taas riittää ☺

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, lämmittää <3