tiistai 22. syyskuuta 2015

Syksy on täällä!

Mä oon aina ollu syksyn suuri kannattaja. Syksyn värit on mun suokkareita, lempivärini on oranssi,sellanen ruskan oranssi. Syksyyn kuuluu jokavuotinen lenkkeilyinto. Se et se johtais lenkkeilyyn, on vähän niin ja näin. Mutta kun sinne ulos pääsee, niin se on ihanan happirikasta ja letkeää se meno. Mä nautin, eikä haittaa vaikka vähä ripauttais vettäkin.
Mutta sitten joulukuu,AHDISTUS!  EI ole mun juttu. Se ressi ja kälätys joulun ympärillä kuormittaa ihan törkeesti. Mä en pidä joulunvietosta, vaikka sitä jollain tapaa vietetäänkin. Mua ahdistaa ajatus lahjoista ja siitä määrästä mitä ostetaan vaan siksi , että on joulu. Itselleni en tarvitse lahjoja, ja Hubbyn kanssa ollaan sovittukkin , että ei osteta toisillemme. Ja jos jotain pientä haluaa ostaa,niin yleensä se on jotain todella pientä ja yleensä joku inside-juttu. Eikä muidenkaan aikuisten kesken ostella mitään. Se mistä pidän joulussa on se et kokoonnutaan isommalla porukalla hyvän ruuan pariin ja päivitetään kuulumisia.
Myöskään tammi-helmikuu ei oo mun juttu. Pimeetä on liikaa,pakkasta yleensä myös niin etten halua olla pihalla. Maaliskuussa alkaa jo helpottaa...
Tästä kaikesta voi vetää johtopäätöksen, että se syksy on mun juttu. Vaikka kesä onkin ihan hyvänä kakkosena mutta....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, lämmittää <3