sunnuntai 10. toukokuuta 2015

Äitienpäivä

Näin äitienpäivän iltana voin todeta,että mun maha ei kiitä tästä päivästä, mutta minä ristin käteni kyynerpäitä myöten ristiin!  Vaikka meillä ei sen kummemmin asian tiimoilta hörvehditä,niin oon ehtinyt saada ihanan kortin ja hamahelmiperhosen tyttären askarteluja. Isäntä oli ostanu mulle akttivisuusrannekkeen ( pieni vihje siis meni perille..... tai siis suora ilmotus tollanen ois kiva) Nyt pitää vaan oppia käyttämään sitä. Aamupäivällä mentiin mun porukoille ja sielä oli kakkua ja kahvia. Siitä mentiin Hubbyn kotiinkotiin ja sielä oli.... wait for it. ....kakkua ja kahvia. Onneksi ennen sitä oli vähän kunnon ruokaa. Et ei aivan menny harakoille. No mut silti se Anopin tekemä valkosuklaapäällysteinen suklaakakku mustaherukkatäytteellä oli niiiiin törkeän hyvää ja raikasta, että eihän sitä yksi pala riittäny. Kävin ottaas tunnin päikkärit yläkerrassa ensin ja sit pystyi taas syömään  vähän kakkua!
Ollaan Hubbyn kanssa oltu tosiaan pian 12 vuotta yhdessä ja tää oli toka kerta kun nukuin anoppilassa torkut. Ekat oli kun odotin neitiä,niin oli vaan niin väsy jouluna. Ja minä jos joku tykkään nukkua, että ihmeen vähällä oon päässy.
Lauantaina vietettiin Hubbyn kanssa vähän kahdenkeskistä aikaa ja käytiin Seinäjoella katsomassa Vaasa Royalsin peli Crocodilesia vastaan. Oli huikeeta. Oon tosi fani,kun oon Hubbyn kautta lajiin tutustunut ja säännöt oppinu.....ainakin auttavasti. Suosittelen,monella varmasti väärä kuva lajista. Täällä tehdään kovasti lajin tiimoilta työtä,todella mahtavaa. Go Royals Go!! Ei musta kyllä cheerliideriä tule, vai miten se kirjoitetaan? ?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, lämmittää <3