maanantai 25. toukokuuta 2015

Päivän olot....

Oon tänään tosiaan ollut kotona ja kävin aamulla hakemassa koneen kotiin, jotta oon voinut kuitenkin tehdä töitä. Enhän kuitenkaan ole fyysisesti raskaassa työssä, ja ihana kollegani on  ansaitulla lomamatkalla perheens kanssa etelän lämmössä, niin oon saanut hoidettua vähä sellasia töitä, mitä muutenkin hoidetaan yhdessä.
En oo ennen tätä päivää ikinä tehnyt töitä makuultani, nyt oon tänään kokenut senkin. Oon pötköttänyt mahallani, ja puoli-istuvassa asennossa sohvalla ja voin kertoa et niskat ei nyt ollenkaan tykkää tälläisistä työasennoista. Kun kokoajan kirjottaa pienellä läppärin näppäimistöllä ja tuijottaa pientä ruutua mahallaan maaten, on jonkun ergonomisen osan annetteva periksi. Ai mun niskaraukkaa.... No sitä varten on tietty Hubby joka varmaan iloisin riemunkiljahduksin rientää niitä hieromaan. Kyllä, vahva on luotto!!
No mut päivän olot, ne on ollut paremmat siinä mielessä, että kun ei oo ollut housuja (en oo mutten ennen tehnyt myöskään pyjamahousuissa töitä) jotka puristaa, ja en istu tän mun seittemän leivän uunini päällä kokoajan, niin paine ei oo ollut tänään downstairs kovin kovaa. Ja siksi varmaan kipukin on ollut ihan jees... Oon ottanu tänään vain kahdesti särkkäriäkin. Mulla on vahva usko myös siihen, et se patti mun sarjassani on huomenna pienempi. Pakko olla, kun olo kerran on ollut tänään paree. Pakko!!! No huomenna tuokin selviää, tai ollaan ainakin vähän viisaampia.

Kiitoksia Facen puolelle kommentoineet ja myös tänne kommenttinsa antaneet. Lämmittää tälläsissä olotiloissa todella paljon. Kyllä ystävät ja kamut on vaan tärkeitä. Kiitos.

Kirsi

3 kommenttia:

  1. No voihan, mikä tilanne :( Oot kyllä sellainenkin kivunsietäjä, mä olisin jo kuollu, tai ainakin koomassa. En osaa sanoa kuin että toivottavasti saat parhaan mahdollisen hoidon, patti karkoitetaan tai kaikkoaa itekseen ja vointi kohenee. Halaan näin etänä, tiukasti! <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos <3 En tiedä tuosta kivusta, kai siihen on vaan niin turta.
    Kiitos halauksesta?
    Nähdäänköhän me tänävuonna edes kentällä???

    VastaaPoista
  3. Kyllähän kipuun turtuu, vaikka ei sen niin saisi mennä. Mikä on nyt vointi? Toivottavasti edes asteen parempi <3 Mä en pysty lupaamaan kenttätreffejä, kun ei mun tule lasten kanssa sinne raahauduttua ja to be honest, ei mua niin suuresti enää sytytä tuo katsomossa istuskelu kuin ennen vanhaan. Mutta jos reffataan jossain muualla? Tulkaa käymään meillä?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, lämmittää <3