keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Arkea ja Ikeaa.

Alkuviikko on mennyt kuin siivillä.... Hubby on ollut iltavuorossa, ja mä oon myyny kamaa facekirpparilla. Koska...... mä lähden Ikeaan mun äitin, tätin ja neitin kanssa. Hubby lähtee Prahan lätkän MM-kisoihin. Kumma kyllä haluaa mieluummin mennä katsomaan finaalia, kun lähteä perheen kanssa Ikeaan. Can you believe it?? Shocking, kun kuitenkin vaakakupissa on laatuaikaa perheen kanssa isossa tavaratalossa, missä ei miehet kyllä niin generally tykkää olla, ja toisessa kupissa on kavereiden kera lätkän ämmämmiin ja vähän olutta, aika paljonkin varmaan ja ei lasta, ei vaimoa. Camoon, onko vaikea valinta? HÄ?

No mut mä lähen Ikeaan, ja ostan meille uuden sängynpäädyn, uudet lelulaatikot neitille ja ja ja ... Tuon sieltä myös muutamalle kaverille kaikkea sälää, joten peräkärryhommiksi meni :) Mäku niiiin tykkään sitä peruutella. Onneksi iskä on liikenneopettaja, niin oon tässä viime viikkoina sitä kovasti harjoitellut. Laitan sitten kuvia uusista tavaroista, kun ne jossain kohtaa tulee paikalleen.

Arki itsessään on ollut ihan leppoisaa. Horkuttoman kuukauden oloista oon tykännyt. EI oo kiristäny ihan hirmusti. Normikireydet on läsnä, ei hirviötä! Noh ehkä vahva ilmaus, mutta you know!!

Oon miettinyt taas sitä, että jäädäänkö me VAIN yhden lapsen vanhemmiksi? Ja miten mä sen asian sitten käsittelen, kun on tullut aika niin tehdä. Kuinka mä sen teen, ja mitäs sit? Hajoonko mä palasiksi, vai oonko asian kanssa sinut? Tosi fiksua miettiä näitä nyt.... Mutta on vaan niin luovuttanut olo, vaikka hyvä fiilis onkin. Mistä se sit kertoo?

Onko linjoilla yhden lapsen vanhempia? Onko ollut tietoista, vai miten ootte siihen päätynyt?

Sateisen päivän pohdintoja...

Kirsi

P.S Lisäsin tonne sivuun sellasen jonku ihme namiskan, missä voi liittyä lukijaksi, ja huomasin että yksi sinne oli jo tullut.... Siistiä. Sieltä vaan liittymään :)

P.P.S Kuulostinpa huomionhakuiselta!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, lämmittää <3