torstai 30. huhtikuuta 2015

Hauskaa Vappua, Glada vappen !!

Oikein hauskaa vappua kaikille!!! Olkaahan ihmisiksi, ja muistakaa kohtuus kaikessa!!

Kohtuus kaikessa, muistaisinkohan mäki sen. Meinaan sen verran tuli hamstrattua mökille kaikkia herkkuja. Aivan huono olo jo valmiiksi. No ehkä mä TÄNÄVUONNA osaan :) :)
Viimekesänä kokeiltiin ekan kerran ja nyt lupasin neitille, että tehdään taas.... eli vaahtokarkkeja ulkona grillissä. Niin siis sairaan hyvää, mut ei niitä voi syödä ku muutaman, sit on jo niin tahmee ja öhmee olo et oksat pois. Uskokaa mua, ne on hyviä, kunhan on vaan oikeanlaisia vaahtiksia. Ei liian "kovia". Ajattelin tänävuonna kokeilla laittaa niitä kahden suklaahippukeksin väliin ja kattoa josko sais kaffin kanssa alas. En jotenkin näe sen olevan ongelma.

Ja sitte!!!
Se mun sima! How hard can it be??? Sain rusinat viikossa puoleenväliin pulloa (aploodit koska se oli ainut mikä meni putkeen) ja sit ei siis yhtään hiilihappoja, ja makukaan ei ollu mun mieleen!! No varmaan ei ollu, kun se ei onnistunu. Oikee mämmikäpäläkirsi tässä sitten vaan hei. Oikeesti, en keksi muuta kuin, että olen laittanut hiivan liian lämpimään veteen. Ja I killed it!!

No ensvuonna sitten!

Hauskaa, sokerista, ja ihanaa vappua kaikille. Me suunnataan mökille, joten ihmispaljoudessa ei näy meitä TÄNÄKÄÄN vuonna! Ei niin piitata tosta toritouhusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, lämmittää <3